Yhdistyksen toiminnasta

Järjestämme jäsenillemme retkiä museoihin, yrityksiin, alaan liittyviin tapahtumiin ja näyttelyihin sekä kokoontumisia ja vapaamuotoisia tapahtumia, joissa jäsenistö voi vaihtaa kuulumisia sekä esitellä harrastuskohteitaan.

Wanhat Masiinat ry:n jäsenyys ei edellytä omaa ajoneuvoa tai muuta kalustoa.

Kesäkuun alussa järjestämämme Rompetori/MasiinaMeeting on yksi yhdistyksemme päätapahtumista. Siellä voi myydä ja ostaa pääasiassa vanhoihin laitteisiin liittyvää tavaraa kuten ajoneuvoja, koneita, niiden varaosia ja muita oheistarvikkeita. Suuren suosion saavuttanut rompetoritapahtuma on avoin kaikille ja hoituu yhdistyksemme aktiivisten jäsenten talkoovoimin.

Alueella tunnetuksi tullut Nurmijärviajo ajetaan perinteisesti elokuussa kierrellen Nurmijärven kunnan eri alueilla. Ajo on tarkoitettu kaikille ja siihen voi osallistua millä museo- tai harrasteajoneuvolla tahansa. Vuosittain järjestetään myös erikseen koko päivän kestävä, kaikille vapaa mopoajelu.